Guess Who?

October 7, 2012

Aku sedang gosok gigi pagi tu bila handphone aku berbunyi.. Bunyi text message yang cukup perlahan tapi cukup untuk sampai ke telinga aku.. Dengan berus gigi masih di tangan, aku segera mencapai handphone yang diletakkan di atas katil.. Tertera nama yang cukup untuk membuatkan aku tersenyum sampai ke telinga.. Isinya cukup ringkas, tapi bermakna..

Plan aku berjaya..

********

Sehari sebelumnya, aku ternampak kereta dia.. Dan kebetulan juga masa tu aku memang bawa sekali hadiah harijadi yang nak dihadiahkan pada dia.. Kalau diikutkan, ini bukanlah apa yang aku rancangkan.. Semuanya berlaku secara kebetulan.. Idea ni muncul sebab aku tahu susah nak jumpa and bagi kau depan depan. 

Hopefully dengan cara ni awak tahu yang saya tetap ingat kat awak..

Walaupun sangat simple, tapi I know awak akan suka hadiah ini.. Aku selitkan barang-barang tersebut dekat wiper kereta dia kononnya macam surat layang.. 

Aku berdoa hari tu tak hujan..

********

"Fariq! I thought surat saman! Thank you so much :).. that's probably the sweetest funniest gift ever haha.. I love shin chan to the max. Thank you! :')"..

Aku tanya, macam mana dia tahu aku yang bagi kad tu sebab aku tak tulis dari siapa.. But aku ada bagi hint.. Dan dia reply, 

"Siapa lagi my #1 fan haha"..

Tak sangka awak ingat!

You know me well enough haha.  

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2011 Cerita Belakang Tabir Design By Melz